پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

ماجرای جدایی مستانه مهاجر و پژمان بازغی + ویدئو

  • کد خبر: ۱۸۳۹۴۰
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
ماجرای جدایی مستانه مهاجر و پژمان بازغی + ویدئو
مستانه مهاجر در گفتگو با علی ضیا درباره طلاقش از پژمان بازغی، اینکه حالا بیشتر همدیگر را می‌بینند، و دخترشان، نفس بازغی، سخن گفته است.

ببینید:

مستانه مهاجر همچنین در این مصاحبه درباره ابتلایش به بیماری سرطان رحم صحبت کرد. او گفت که ۴ ماهی است از ابتلای خود به این بیماری که در مرحله  پیشرفته ای قرار دارد، باخبر شده و قرار است به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد. به گفته ی مهاجر او در جریان این بیماری ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده است.

مستانه مهاجر کیست؟ + بیوگرافی

ماجرای جدایی مستانه مهاجر و پژمان بازغی + ویدئو

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی تدوین از دانشگاه سوره است. از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

مهاجر در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده  و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت. او در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود به نام «جوجه تیغی» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت و پژمان بازغی از بازیگران آن بود.

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره‌ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

مهاجر در مصاحبه‌ای درباره‌ی نحوه‌ی آشنایی اش با پژمان بازغی گفته بود: «من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داشتیم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۸۴ منجر به ازدواج شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->